از کی باید دخترمو از مایبیبی بگیرم ؟

۷ پاسخ

از 1سال ونیم شروع کن ببر دستشویی هم کمتر مای بیبی استفاده میکنید هم خودش عادت می‌کنه و از مای بیبی میگیری

دو سال به بعد

بالای ۲سال

هرچی دیرتر بهتر..و البته به شرایط بچه ربط داره که همکاری میکنه یا نه

۲سال به بعد درک میکنن تازه

از ۱۸‌ماهگی به بعد خوبه

۲ سالگی

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان فرح جون🥰♥ مامان فرح جون🥰♥ ۲ سالگی