از 1سال ونیم شروع کن ببر دستشویی هم کمتر مای بیبی استفاده میکنید هم خودش عادت میکنه و از مای بیبی میگیری
دو سال به بعد
بالای ۲سال
هرچی دیرتر بهتر..و البته به شرایط بچه ربط داره که همکاری میکنه یا نه
۲سال به بعد درک میکنن تازه
از ۱۸ماهگی به بعد خوبه
۲ سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.