من از این قابل شستشوها گرفتم از یکبار مصرفها خیلی بهتر و به صرفه تره ، جفتشم اگه شیر زیاد بیاد نم پس میده
خیلی خوبه قابل شست شو بگیر هر دفعه بشور خشک کن استفاده کن دوبسته بگیر
دیر تر خیس میشه
من دارمخوبه راصی ام خارجیشو گرفتم ایرانی نمیدونمچجوریه
من نوار بهداشتی رو نصف ميکنم دوتالبشو باچسب پانسمان کاغذی مبچسبونم اونارو میزارم به سینم همون کارپدسینه رو میکنه چسبشم خوبه خیلی هم به صرفه است
شیر کن خیلی زیاد میریزه همش دارم پیرهن عوض میکنم ب درد من میخوره بگیرم؟
عالیه من دارمش
ب درد نخورترین چیزه،اصلا نگیر.چسبش خوب نیس به سوتین نمیچسبه ،جنسم ی جوریه سر سینه رو اذیت میکنه
من خودم استفاده میکردم ولی باز لباسم خیس میشد
جوری شیر ازم میرفت انگار یه لیوان اب خالی شد روم🫠🫠
من ترشح از سینه داشتم چند ماهه استفاده میکنم خیلی راضیم
بیشترشو میگیره حالا اگه شیرت زیاد باشه شاید خیلی کم بده بیرون
والا خوبه من گرفتم پر میشد مینداختم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.