۲ پاسخ

من میخواستم لگن بگیرم یه بنده خدایی گفت بچه شرطی میشه ترسیدم خداروشکر راحا گذروندیم

ما بدون لگن خدافظی دادیم عادت به لکن ندارن بچه های ایرانی 🤩

سوال های مرتبط

مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد