اینو دوختم واسه دخترم خوب شده؟

تصویر
۲۱ پاسخ

مبارکش باشه گلم ولی انگار شلوارش یکی پهن تره یکی باریک تر

چقدرقشنگ شده عین بیرونیاشده👏👏

یقش خیلی بازه انگار دکمه بذار

عالیهه افرین مامان هنرمند

چقدنازه من مدرک خیاطی دارم چرخ ندارم

خیلی نازه ب شادی تنش کنی مامانی♥️♥️♥️

عالیه عزیزم
سایز و انداره برشهارو میگی لطفا

درخواست میدی گلم مال من پره

عالیه

خوبه عالی یقه راکشبافت بده تاجمع بشه

خیلی نازه
جنس پارچه ش چیه؟

خودت دوختی؟ بابا دمت گرمممم😍خیلی قشنگه
انقدر دوست داشتم خیاطی یاد بگیرم از بچگی😁

خیلی خوشگله عزیز یقش مشخصه خییلی بازه و یه شلوارم قشنگ باریک تره😐

احسنت

هزینه پارچه اش چقد شده وچقدر پارچه برد

عالیه

عالیه افرین ولی یه ایراد جزئی داره نوار یقه رو برش زدنی ۴ یا ۵ سانت کوتاه تر از دور یقه برش بزن

خیلی قشنگ‌ه پارچشم خیلی گوگولیه دستت درد نکنه عزیزم

خیلی🥰

عاااالی

خیلی ناز شده آفرین بهت😍

سوال های مرتبط