۲ پاسخ

بله تیروئید چیزی نیست که بخواین سرسری رد بشید
من تیروئید کم کار دارم هرماه دارم چکاب میدم چون تو بارداری خیلی مهمه
و اینکه دکترغدد متناسب با نیازتون قرص رو تغییر میده

اگه با دارو اومده پایین باید همینطوری ادامه بدی ول کنی برمیگرده

سوال های مرتبط