۱۰ پاسخ

با کشک تاحالا درست نکردم ولی ما برای اینکه دوغ بریده بریده نشه تا وقتی که جوش بیاد رو سرش میمونیم هی همش میزنیم

باکشک خیلی خوشمزه میشه کشکو با آب قاتی کن و اضافه کن و هم بزن بریده نمیشه

دوغ و کشک رو باهم قاطی کن هم بزن یک دست بشع بعد بزار روی گاز انقد هم بزن تا جوش بیاد

تا جوش بیاد هم بزن فقط چندتا جوش بخوره همینجور هم بزن

آش کشک میشه خوشمزه هس فقط پیاز داغ و نعنا و برنج و کشک رو آب کن بریز روش

دوغ و کشک ک قاطی کردی انقد هم بزن تا جوش بیاد اگه وسطش ول کنی میبره

اش دوغ با کشک 😳🙄

با کشک درست نکردیم تاحالا اش دوغ مگه با دوغ درست نمیکنن

اگ کشک پاستوریزه اس ک هیچی
اگ خونگیه یاهمزن برقی یاگوشکوب برقی بزنش یه دست شه بعد موقعی ک میری تو آشت باید مدام با ملاقه توش بگردونی تا آش ب قل بیفته

با کشک درس نکردم

سوال های مرتبط