اون پشت مخزن رو باید اب کنی. بعد اون کاپ قهوه رو داخلش قهوه بریز با سر گرد اون مشکیه باید فشار بدی و وصل کنی به دستگاه اون قسمت(زیر مارک nova) بعدش دکمه روشن زدن رو بزن وقتی سبز شد اون دکمه دیگ
خانماکسی ازاین مارک قهوه سازداره من جدیدن قهوه مزم نمیده اصلاخامه نمیده
اون یکی کاپ بزار قهوه بریز فشار بده وصل کن به دستگاه دستگاه روشن کن ولی رنگ چراغ سبز شد دکمه وسط بزن
پشت مخزن آب جوش سرد شدن بریز
برای اسپرسو یا برای کف شیر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.