میشه بگین
#شیرخشک
#پوشک
#کودک

تصویر
۸ پاسخ

من اینو نمیدونم ولی شیرینی نارگیلی داشتیم خشک شده بود گذاشتیم تستربرای چنددقیقه نرم شدازاولشم بهتر حالا اینم امتحان کن

داخل کیسه بذارببین احتمالا نرم بشن

چی هس

بزار رو بخار کتری یا سماور

قرابیه رو اصولا نمیشه کاری ولی یدونش بردار آب اسپری کن بزار داخل بشقاب یه بشقابم بزار روش بزار تو ماکروفر ببین نرم میشه
یا بزار توو ظرف فویل بکش بزار توو فر فقط در حد گرم شدن ها

نه دیگه نمیشه کاریش کرد

دیگه خشک شده برااون کاری نمیشه کرد

قرابیه ول کن نمیدونم چیه
چه دلمه های🥹

سوال های مرتبط

مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان یسراجان وپسرم مامان یسراجان وپسرم ۱ سالگی
مامان دیان مامان دیان ۱ سالگی