هردوش حتی بزرگ میشن میرن خونه خودشونم سخته چون باز باید بارداریشون و بچه هاشونو تحمل کنی 😂😂😂😂😂کلا از بعد بارداری تا لحظه ای چشم از جهان ببندیم دیگه درگیریم و سخته
بارداری
برلی من بارداری خیلی خیلی سخته بعد که به دنیا میاد تا دو ماه اذیتی بخاطر شب بیداری و اینجور چیزا بدنت یکم ضعیف میشه ولی بازم بنظرم بهتر از بارداری هست😍
من میگم همشم سخته تا آخر عمرت باید درگیر بچه ات باشی
هر دوش سخته ولی بنظرم بعد بدنیا اومدنش سخت تره اونقد ک بیخوابی میکشی
برا من سخت ترینش بارداری
صد در صددددددد بعد دنیا اومدنشش
بارداری سه ماه اول ک ویار داری سخته بچه داری هم دوماه اولش ولی یکم بیخوابی بچه و اینا اذیت کنندهس
من ک دنیا نیومده ولی گمونم جفتش سخته
وقتی میاد از نظر جسمی سختتره وقتی بارداری ازنظر روحی سختتره
با این اوضاع مملکت من فقط دعا میکنم زود بگذره بارداریم
نی نی بدنیااااااامیااااد سختررررررررررره
هرکدوم چالش دارن
برا منم بارداری
برا من بارداری
جغتش چالشای خودشو داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.