۴ پاسخ

یکم از شیر خودتو بدوش تو قاشق بعد با قطره چکان تو سوراخ دماغش یه قطره بچکون خیس میشه در میاد من دیروز همین کار رو کردم

از داروخونه اسپری بینی بگیر بعد زدن اسپری داخل بینی بعد با پوار بینی تمیز کن همیشه هم بخور روشن باشه بینیشون کیپ نمیشه

پسر من اینجوریه دیروز بردمش دکتر کفت رفلاکسه

قطره رینوسالتین باید بزنید

سوال های مرتبط

مامان ثنا بانو مامان ثنا بانو ۷ ماهگی