دکترش کیه؟ منم تو همین وضعیتم آپتامیل اچ آ میدم بردمش پیش دکترش هر چی گفتم عوض نکرد، خودمم جرات نمیکنم سرخود عوض کنم🫤
وایی من نمیدونسم که به دخترم نمیسازه از اول اپتامیل دادیم ساده دو ماهی استفاده کرد پیدا نشد پروبیوتیک گرفتیم دادیم هر دفعه که میخورد دستشویی میکرد شل هر دفعه یعنی هر سه ساعت اینا
همسرم میکفت پروبیوتیک داره برا همین کار میکنه شکمش
بعد الان دو ماه دخترم شکمش کار نمیکنه هر دو روز یه بار با شربت و روغن زیتون کار میکنه نمیدونم چی بگیرم براش میترسمم نسازه وزنشم وزن دهی معمولی هست، دستشویش هم سبز همیشه خودشم خیلی بوی بدی داره
بیومیل پلاس و سوپرامیل خوبن
بیومیل رو امتحان کن
بنظرمن زیاد شیر عوض نکن طفلی گناه داره.. من ازهمون اول آپتامیل دادم شکمش ک کار نمیکرد روزی 2سه بار میشستمش مقعدش رو با کالاندولا چرب میکردم بالاخره همون روز یا فرداش شکمش کارمیکرد.. الان دیگه روزانه کارمیکنه شکمش..
اپتامیل خیلی سبکه سیرنمیشد پسر من کلا از اول ببلاک دادم تا الان
منم نان الترا میدم به دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داشت خیلی خوبه من راضی هستم
من والا از اول بیومیل دادم راضیم نه شل شده نه سفت شده وزنش هم خوب بوده سینمم ول نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.