من سیمیلاک توتال دادم سبکه ورود هضم اما بالا آورد ،بیومیل خیلی بهتره وزندهیش
من نان کامفورت دکتر نوشت چون دفع نداشت ۱۰ روزی یبار معذرت میخوام یهواسهال شد شدید بهش نساخت نان اوپتی پرو میدم خوبه بهتره مزش از نان کامفورت بهتره بنظرم دوسش داره
من نان کامفورت میدم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.