مامانا خوبید میگم چن هفته بری انومالی خوبه ؟

۷ پاسخ

۱۷تا۱۹هفته میتونی بری مامانی

18هغته یک روز تا 5میگن بهترین زمان خدای نکرده اگه بچه مشکل داشته باشه بتونن سقط قانونی انجام بدن
من هرجا زنگ زدم واسه 19هفته قبول نکردن گوفتن بهترین زمان دیگه تا 18هفته 3روز بتونیم وقت بدیم

۱۸هفته

۱۸ هفته به بعد

بین 18تا 20هفته

هفته ۱۸

18هفته

سوال های مرتبط

مامان 🩷آویسا 🩷🩷 مامان 🩷آویسا 🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ... مامان ... هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کامیار مامان کامیار هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارساوصدرا مامان پارساوصدرا روزهای ابتدایی تولد