۵ پاسخ

همیشه بین ۵/۷ بود

چیهههه😐😐😐

من خودم کیست دارم از نوع شکلاتی که میترکه همیشه و عمل میشم و با این وضع طبیعی حامله شدم

من داشتم حتی برا بارداری ام خیلی به مشکل خوردم ای وی اف کردم تخمکام خیلی ضعیف بود به خاطر همین کیست
۲ سانت ونیم بود
موقع زایمان دکتر عمل کرد الان درد دارم باز
فکر کنم دوباره برگشته

یکی از فامیلای ما داشت هنوز درگیرشع حتی عملم کرد ولی فایده نداشت

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری