۴ پاسخ

من هنوزم معتقدم تلویزیون روی میز باشه اصلا بی تی وی وال اعتقاد ندارم

ما اینو پارسال زدیم ولی نمیدونم چقدر شد با کابینت شد ۳۰۰

تصویر

منم واس خونه جدید میخام بزنم کسی میدونهدچقد میشه بمنم بگه🤣🤣🤣

ما تی وال ساده زدیم ۵۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان رایان و رادان🤱 مامان رایان و رادان🤱 ۹ ماهگی