مامانا کی جدیدا آیودی گزاشته هزینش چقد شده؟

۲ پاسخ

من هزینه ایودیم شد ۱ تومن با هزار دنگ و فنگ و سونو ویزیت ماما و دارو برد زخم رحمم تا الان ۵ میلیون 😑
مونتا ها امروز رفتم برداشتم چون سونو دادم دستگاه اومده بود پایین چون زخم رحم داشتم گفت یه ماه دیگ بیا
زخم رحمم۱ تومن برمیداره
با پول ویزیت بدم برم دکتر باز‌ دستگاه بذاره بعد دوباره سونو
کلن یه ده میلیونی در نظر داشته باش اگ مشکلات منو داری اگ که ک ۱۵۰۰ میوفته البته اگ دستگاه ۱ تومن باشه

من گزاشتم 5و نیم

سوال های مرتبط