خواهر زادم الان ۱۲ سالشه با ایودی ب دنیا اومد
سلام من ایودی گذاشتم خیلی بهم ساخته از وقتی گذاشتم فقط روز موعود پریود شدم لکه بینی ندارم خیلی خوبه در کنارش کاندوم هم استفاده میکنم چون خطا داره
شاید سوال براتون پیش بیاد چرا گذاشتم
چون که ماه پیش کاندوم پاره شد به خاطر همین از دوتا روش جلوگیری استفاده میکم
من با کامدوم جلوگیری دارم نزدیک ارضا شدن میزاره ...با این حامله شدم
فک کنم ۲/۵
دقیقا اومده بودم گهواره همینو بپرسم دیدم شما پرسیدی 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.