۵ پاسخ

خواهر زادم الان ۱۲ سالشه با ایودی ب دنیا اومد

سلام من ایودی گذاشتم خیلی بهم ساخته از وقتی گذاشتم فقط روز موعود پریود شدم لکه بینی ندارم خیلی خوبه در کنارش کاندوم هم استفاده میکنم چون خطا داره
شاید سوال براتون پیش بیاد چرا گذاشتم
چون که ماه پیش کاندوم پاره شد به خاطر همین از دوتا روش جلوگیری استفاده میکم

من با کامدوم جلوگیری دارم نزدیک ارضا شدن میزاره ...با این حامله شدم

فک کنم ۲/۵

دقیقا اومده بودم گهواره همینو بپرسم دیدم شما پرسیدی 😂

سوال های مرتبط

مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۸ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان رایان و رادان🤱 مامان رایان و رادان🤱 ۹ ماهگی