گذاشتن آیودی چاق میکنه؟؟؟

۵ پاسخ

ن ربطی نداره

😕😕😕سم سال
چ ربطی داشت
ایودی مگه غذاس داروعه ویتامینه🤣🤣🤣🤣🤣
ایودی فقط ی وسیله ای ک راه ورود ب رحم بسته میشه

اما بعد دختر دومم ایودی گذاشتم بدنم اصلا قبول نکرد، یکماه خونریزی داشتم با کلی استراحت و دارو اخرش افتاد🤣🤣🤣

و پسرم تشریف اورد ب زندگیمون، البته ناشکر نیستم خدارو هزاران بار شکر ک دارمش♥

بستگی ب بدن داره


من بعد دختر اولم اره چاق شده بودم بعد گذاشتنش

نه ربطی نداره به نظرم

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۷ ماهگی