گذاشتن آیودی دردداره؟؟؟

۵ پاسخ

اصلا درد نداره اصلا حس نمیکنی از امپول سه ماه خیلی بهتره

چقدر شد هزینش؟؟

الان امپول سه ماهه اومده بجا ای یو دی .من یجا شنیدم اگه سر ای یودی کندع شه بارپار میشن خانوما

میگن خیلی روش مطمئنی نیست که

نه خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۷ ماهگی