دوستان بعد گذاشتن آیودی سونگرافی لازمه؟

۳ پاسخ

من دکترم چکاپ نوشته فقط

آره یه سونو میدی که سر جاش باشه من هنوز نذاشتم ولی می‌خوام بزارم

گزاشتی؟درد داره؟

سوال های مرتبط

مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۷ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی