۳ پاسخ

نه عزیزم خونریزی غیر عادی طبیعی نیست
باید بری دکتر

من راستش نزاشتم ولی گفتن که وقتی میزاری پریودات فرق میکنه

منم قصد دارم بزارم اگه تونسی بهم درخاست بده از من درخاستام پر شده نمیتونم.. چه برندی گذاشتی؟ هزینش چقدر شد؟

سوال های مرتبط

مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۸ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی