کیا ایودی گذاشتن؟ راضین؟

۴ پاسخ

یکی از دوستای مامانم گذاشته بود چند سال پیش می‌گفت خیلی درد و خونریزی داره

دوست منم با ایودی باردارشد و همچنین خالم🫠

چندین نفر از اطرافیان و دوستام با ایودی باردار شدن
بنظرم بهترین روش جلوگیری کاندومه
زن داییم ۱۴ سال با کاندوم جلوگیری بعد از ۱۴ سال یک سال جلوگیری نکرد و الان یک گل پسر رو ۷ ماهه بارداره

دختر عموی من بچه چهارمش با ایودی بدنیا اومد
،داییم بدنیا اومدنی ایودی به سرش چسبیده بود😂مادر بزرگم بنده خدا ایودی گذاشته بود اما نتیجه نداشت

سوال های مرتبط

مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان ناخنکار 
کرمان مامان ناخنکار کرمان ۷ ماهگی