۷ پاسخ

گود بیبی عالیه

من مایلر دارم خیلی راضیم

من پاپی پاپا روبه مادرشودارم خیلی راضیم

من مارک آنیمو دارم
مسافرتیه، خیلی سبک و راحته، کابین سایزه، فقط رو به مادر نمیشه، ولی با یه دکمه باز و بسته میشه

کیدیلو عالیه

من عصایی دارم مارک دلیجان ۳ حالته راضی ام

برای لیا ببکو هست خیلی عالیه

سوال های مرتبط