۷ پاسخ

والا ما د کالا نمیخوایم قیمتا درست شه سبد میخوایم چیکار خودمون میخریم

عزیزم چون به اینها راضی شدیم وضع اینه آخه با این حجم سرمایه مملکت ببین مردم راضی به چی هستند .همون تنگه هرمز که برای ایران هست ببین در صورت بسته بودن چی بار آورد برا ایران
همه سرمایه ایران بزار کنار از همین تنگه هرمز و صنعت توریست اگر درآمدزایی داشتیم الان وضعمون این نبود

یه چندوقت از خوردوخوراک خودشونو بچه هاشون گذشتن
برا اینکه مردمو ساکت کنن
ندن جا تعجب نداره
تا دیروز میگفتن برا شما بودجه نداریم
یهو سبد بده شدن

چرا نمیدن
من دیروز گرفتم
طبق کد ملی میدن

کی گفت نمیدن؟
جدیدا اعلام کردن؟

منم شنبه گرفتم
کی میگه نمیدن؟

من دیروز گرفتم
کی گفت نمیدن؟؟

سوال های مرتبط

مامان رایان فنچو🐣❤️ مامان رایان فنچو🐣❤️ ۲ سالگی