۱۱ پاسخ

عروسکو نگا🥰❤️

خدا حفظش کنه 🥰😍ولی تا اینقدری بشه رُس ما کشیده شد انشاالله که بعدش راحت تر بگذره🤲

وویش خانوم خوشگله ماشالله بهش

لباسشو‌از کجا گرفتین

عزیزم پیراهنش رو از کجای مشهد و چند خریدی ؟میخام بخرم مرسی

مشالا چه خانمى🧿🧿🧿

وااااای عروسک خانمممممم🥺😍😘

ایییی ننه🤩

جون جون ماشالله🩷🩷

ای جان ماشالله بهت پرنسس

ماشالله بهش😍😍

سوال های مرتبط

مامان مهراد☁️ مامان مهراد☁️ ۱ سالگی