منم ببلاک ۲ میدادم از وقتی ج ن گ شده دیگه دو هم پیدا نمیشه ۳ که هیچ
چند روزه پاستوریزه میدم ولی میخام مارک دیگه بگیرم هرچی باشه مهم نیس بیومیل هم میگن خوشمزس ببینم اکه بود میخرم
ببلاک چند میخوای بگیرم بفرستم برات
اپتامیل پیدا نمیشه
نان همه جا هست خوبم هست
من اپتامیل میدادم الان نان میدم چون اپتامیل گیرم نیومد
من نان ۳میدم مشکلی نیس
خواهر شیر خشک نان بخر اپتامیل هم سخت گیر میاد روزا پاستوریزه بده شبا شیر خشک من همین کار رو میکنم
آپتامیل خوشمزه س
سنش کمه گناه داره از الان پاستوریزه براش سنگینه
اپتامیل ۳هم نیست من نان گرفتم
آپتامیل بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.