۶ پاسخ

من که قرار بود ماشین مونو عوض کنیم الان اصلا دل ندارم امید ندارم همش نگران نینیم

کاش حداقل بچهامون بتونن زندگی خوبی داشته باشن.گرونی ک همیشه هست حداقل یجوری باشه دخل و خرجشون باهم بخونه

واقعا💔💔

هی روزگار🥲💔

واقعا قبول دارم زندگی نکردیم 🫠🤕🥹

اینایی که الکی میخندن سندروم بی قراری خنده دارن
بشینین تو تشت بخندین

سوال های مرتبط