تعیین جنسیت چینی واقعیه؟🥲🧐

پوشک# شیرخشک# واکسن

۱۰ پاسخ

چرته‌

برا من درست بود

چرته واس من دختر دراومده بود

الکیه گلم جنبه تفریحی داره

ن درست نبود

نه دا

نمیدونم والا من دوتا از بارداریامو نتونستم حساب کنم باهاش یه باردارم ۱۷ سال بودم ک جدول چینی بالا ۱۸ سال بود یه بچم ۲۱ سالگی باردار شدم نتونستم حساب کنم ولی چرت پرته بابا

چطوریه؟

برای منم درست نبود

برای من که نبود

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان فندوق کوچولو 💟 مامان فندوق کوچولو 💟 ۲ سالگی