۳ پاسخ

وقتی مریض میشی نباید سریع دارو بخوری، با دارو های گیاهی، آب عسل لیمو، بره موم، رعایت و پرهیز غذایی، تقویت بدن، باید بیماری رو کنترل کنی.... این کارو کنی کلا سالی یک بار مریض میشی
آب عسل خیلی عالیه، ی عسل هست برا ایمنی بدن و گلو درد اسمش رو نمیدونم باید بپرسی اونو بخور البته حتما از جای مطمئن بخر

شربت ایمنی بدن ایمیونس،

الانم بدن درد و لوزه هام متورم شدن

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی