هرکی با ما زایید بعدی رو حامله س عجیبه
چون تعطیلیه مردا موندن تو خونه بیکارن و خب……….🤣🤣🤣🤣
چون خیلی گاگایی میکنن 😂😂😂
بخاطر اون دومیلیون ک ب بچه های1405میخان بدن🤣
چی شد دلت خواست؟🤣
خخخ
خوشی و رفاه زیاد
مملکت ایده آل دارن😃
حامله نباشیم صلوات😂
اره منم دو روزه همش تایپک حاملگی میاد جلوم
سلام چندهفتگی ساک حاملگی توسونو معلوم میشه
منم حامله ام
فکرکنم قرص هاجوایگو نیست
اگ گذاشتین ما به این مسئله نخندیم
اینقد دستمو گاز گرفتم ک سرم نیاد کبود شده🤣
واسه منم سواله😂
خوبه دیگه حتما ناخواسته بودن بعد کارت امید بهشون تعلق میگیره
چون زیاد میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.