۵ پاسخ

سلام عزیزم
با خانمای دزفولی گروه اقدام و بارداری زدیم
دوس داشتی بیای بگو عضوت کنم♥️

هیچی واکسن خیلی راحتی بود خداروشکر

من پسرم اولین واکسنی بود که راحت بود براس

من یک‌سالگی رو زدم غلط کردم دوهفته پسرم اسهاله بعدش الان تب کرده

تا حالا نزدین یک‌سالگی رو ؟

سوال های مرتبط