۵ پاسخ

من 14سال این مشکل رو داشتم .
و تنها راه درمانم ،اول خدا . و بعدم، چای زنجبیل و دارچین ..و قرص نکسیوم .
روزی دو یا سه تا چای زنجبیل و دارچین حتما بخور .

احتمالا میکروب رفته تو معدت من دوره دبیرستان اینطور شدم
هیچ دکتری نمیفهمید درد معده من از چیه میخواستن اپاندیسمو عمل کنند یک هفته بیمارستان بودم😂😂
خلاصه یه دکتری متخصص خدا خیرش بده خانوم بود اومد گفت بابا این بچه میکروب رفته تو معدش درد و سوزشش برا میکروبه قرص مترونیدازول خوردم تا خوب شدم

دقیقا منم ایطورم .اندوسکوپی و آزمایش هم دادم گفت التهابه قرص هم داد و کلی خوردم هیچی. واسه من دردش پشتمو میسوزونه و گردنم درد میگیره همش حس میکنم قلبمه

جانم منم مدت زیادی اینجوری بودم،بهم گفتن شیره شیرین بیان رو توی آب حل کنی بعد از ناهار و شام تا چهل روز بخوری واقعا خوب بود

آخ چقد منی🫠میترسم آب بخورممم از درد

سوال های مرتبط