۸ پاسخ

شما هم شاید تیکع داری یا اب جمع شده سر معدت برو پیش این قدیمی ها من یه شب قبل عمل کیسه صفرام شوهر خالم گف رفتیم گفتن سر معدت تو بارداری غذا ها جمع شده مونده باید رد کنید با روغن خیلی راحت از رو شکمم رد کرد بعدش دیگه درد نداشتم خیلی راحت شدم

اخه برو دکتر بلکه قلبته فک میکنی معدته

اجی ی قرص میگم ک بخوری فقط دعام کنی
قرص سوپرمینت
بخور و دعام کن

حتما آندوسکوپی کن زودتر بفهمی بهتره اصلا متوجه نمیشی با بیهوشی انجام میدن یه سونو صفرا هم حتما بده

خواهرمنم معده درد داشت از آندوسکوپی هم میترسید اخر رفت گفت حیف اون همه ترس و استرس هیچی نمیفهمی خواب آور میزنن

عزیزم مطمینی معدته ؟؟؟سنگ صفرا نداری چون من سنگ داشت صفرام فکر میکردم معدمه آندوسکوپی هم شدم
برا احتیاط ی سونو بده

عزیزم آندوسکوپی ترس نداره بیهوش،میکنن راحت انجام میدن

ترس نداره.بیهوشی کوتاه میکنن

سوال های مرتبط