۲۴ پاسخ

برای منم مثل تو هستش اینا چیه انداختی دستت

کارهای کلینیکی انجام بده
هیرفیلر یا مزوتراپی میتونن کمک کنن
میتونی مکمل استفاده کنی مثل فیتو،زینک پلاس،بیوتین،یونی زینک در کنارش مزوتراپی هم انجام بدی مطمئنا تاثیر داره

من از چهارماهگی دخترم ریزش موم شروع شدهرکاری کردم ریزشش قطع نشد یازده ماهگیش شیر رو قطع کردم ریزش موم بند اومد😐

منم خیلییییی بدتر از این میریخت زینک پلاس خارجی خوردم قطع شده فعلا

عزیزم شامپو سبغ و روغن روزماری جواب میده منم مشکل تورو داشتم خوب شدم با این ترکیب

زینک بخور هر روز بعد از یک ماه بهتر میشه

عزیزم اگه بتونی قرص فیتو تهیه کنی و بخوری فوق العادست، همون موهایی رو هم که ریختی دوباره رشد میکنن

منم همینطورخبلی میریزه موهام

عزیزم اگه شیر نمی‌دی قرص بیوتین بخور عالیه

من ی مدت زینک پلاس میخوردم عالی بود ،ی مدتیه مثل بارون موهام میریزه ،چون قرصم تموم شده بود

باورت میشه برای من سه برابر این میریخت؟
البته من پروتیین کردم موهامو بهتر شد نصف این الان میریزه ولی درمل بخاطر کمبود ویتامینه من ویتامین د ندارم کلا رو به نابودیه امپولشو میزنم

واای برای منم
باید بری دکتر

مزو انجام بده خیلی خوبه

زینک بخور

یا کوتاه کن یا پروتئین تراپی کن

شیر خودتو میدی؟؟؟

قرص آهن و قرص سیستین B6 بخر جفتش و بخور سیستین گرون نیست بخور دعام میکنی

زینک بخور شنیدم خوبه

منم کوتاه کردم
حالا کوتاهش میریزه باز🙄

منم کچل شدم😆

برامن بیشتراز شما بود کل کف دستم پر میشد منم راه حلی پیدا نکردم کوتاه کردم تازه شده مث شما

کوتاهش کن یه مدت
کمتر میریزه

منم مث شمام..
یکم ویتامین بخورین شاید بهتر بشین نریزه...

ازمایش هورمونی دادی

سوال های مرتبط