وطن فروش نباش🤣🤣🤣
بگو خداروشکر جنگنده بالاسرمون نیس🙄🥴
لعنت بر همشون که زندگی مردمو سیاه کردن.....برقبر بزرگشون لعنت...
به نظرم مقصر ماییم عزیزم باید زودتر بگیم دسشوییشون رو بگن بچه هامون 😏🙃
فقط اون خنده عصبی تهش از هزار تا فحش بدتره🤣🤭🥲
هنوز روز خوبمونه
خدا نگذره جوونیمون رو هدر دادن
بریم پرچم بگیریم بریم دور میدون خواهر 🤣 خاکم تو اون سرشون مفت خورای جیره خور گند زدن به کشور
وا عزیزم خب چرا پوشک میکنی کهنه بزار
اخه چقد شما دنبال رفاه هستین
متاسفم براتون
🙂🙂
😐😐
حالا خارج از شوخی جان ب ب بگیر به صرفه تره
منو شوهرمو پسرم سه میلیون بهمون میدن برا کالا برگ همشو میدیم پوشک بیست و پنج فروردین پوشک گرفتم شیشصد و خورده ای با کالابرگ پسرم اسهال داره چهار بسته کامل تموم شد دیشب رفت شوهرم به بسته دیگه گرفت 790 پسرمم از وقتی بدنیا اومد کلا یارانه هامونو قطع کردن رفتم درستش کردم گفتن دهکتون هشته نمیدیم چیز انچنانیم نداریم رو هوا دهکو بردن بالا اصلا مملکت رو هواس خر تو خره حالا برید حیدر حیدر کنید اونا که میرن منظورمه ببینم چی میکنید علافا بیکار
من دیدم قیمتا نجومی شده دخترمم امادگی داره گرفتمش فقط شب تا صبح مای بیبی میبندم براش
بجاش براش بیشتر خوراکی میخرم
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است. هیییی😶🥺
ساندیس خورای تو خیابون که پرچم دستشونه دارن برا ارزونی تقلا میکنن فعلا تحمل کن😂
دور اطرافشون نمیچرخم چون هر آن منتظرم ترامپ بفرستشون هوااا🐀💥
کون پاره لب خندون😂😂
وای خدا بدبخت شدیم انقد همه چیز سربه فلک کشیده،،من مایبیبی مارک اوه بیبی میگیرم ۴۲۰تومن قیمت قبله
منم پرسیدم ۷۵۰ واقعا دیگه توان همسرم نمیرسه ۲۴ دونه پوشک ۷۵۰ برا ده روز دیگع لاستیک گرفتم همش کهنه میزارم چاره ای نیس
بعد اومدن میگن کارت امید مادر ب متولدین ۱۴۰۵ میدیم
با پوشک۸۵۰ تومنی اخخ
واییی چقد ناشکرید اخه خداروشکر کنید امنیت داریم هرشب یه عده الاف میرن برامون شعارمیدن ارزونی بیارن واسمون
الان ع ن خورا میگن عوضش امنیت داریم امریکا بیاد میکشمون
والا زیر موشک بمیریم بهتره تا ذره ذره
خدایا گناه ما چی بود گیر اینا افتادیم الان ما زندگی نمیکنیم بیشتر مردگی میکنیم بر همه کسشون لعنت
خب عزیزم کهنه ببند 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤬🤬🤬
خدا لعنتشون کنه ریدن تو مملکت
بازم گرون شده؟؟؟؟؟
ناشکری نکن عزیزم ماهی ۳۰۰وخورده ای یارانه میگیری ای بابا دیگه چی میخوای😑
خسته شدم از بس تورم دیدم بخدا مردیم از همه گرونی آخه چ خاکی برسرمون بریزم
من بخاطر این اوضاع گرونی پوشک پسرمو دارم یادش میدم که دیگه خودشو خیس نکنه قشنگ بعضی وقتا با گذاشتن دستش نشون میده که منو باید ببری دستشویی خداروشکر اصلا پوشکش نمیکنم مگر اینکه ببرمش بیروتی دعوتی جایی
ای خدا چرا به فکر نیستن آخه از طرفی میگن بچه بیارید از طرفی اینجوری میکنن من فقط یه بسته دارم موجودی کارت هم نداره که بگیرم خدا کمک کنه والا کاش فکری بکشن
بچت چند کیلوعه که ۶ میبندی من دخترم ۱۲ کیلوعه سایز ۴ میبندم اصلا تنگ نیست بسته ۶۲تایی میخرم یک ملیون و ۹۰تومن هر ماه دو بسته میگیرم کافیه
اتفاقا همسرم دیروز زنگ زد گف بار جدید بیاد ۸۰۰ تومنه مولفیکس ☹️🥴
خداااای من💔
من دیروز شماره ۴ خریدم ۶۵۰.ینی انقد تفاوت قیمت هست بین شماره ها؟
هروز گرونتر از دیروز لعنت بهشون نمیتونیم دیگه چیزی بخریم🤬🥲
مرگ بروطن فروش خائن😂😂
من مای بی بی مبخریدم پیدا نکردم سایز ۵ مولفیکس خریدم
این خنده داره واقعا؟؟
یاخدا من دیشب پنج خریدم 700
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.