۹ پاسخ

کی گفته خونریزی؟

سلام عزیزم یعنی خون تو رحمته؟
منم هست نترس

درخواست بده تا دوست شیم

دکتر سونو گفت اگه درد نداری صبر کن شنبه دوباره بتا بده،من تا فردا میمیرم از استرس،آخه لکه یا دردی هم ندارم

احتمال داره داخل تخمدان رشد کنه؟

شدیدا استرس دارم قلبم میاد تو دهنم.هیچ دردی ندارم من از کجا بدونم خارج رحم هست اون کیست 23.20 میلیمتری منو به شک میندازه نمیدونم جنین هست یا واقعا کیست

خدا قسمت هیچکس نکنه الهی آمین

جواب سونو واژینال

تصویر

دردی که داد بزنی و یکسره

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته هفتم بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری