کی گفته خونریزی؟
سلام عزیزم یعنی خون تو رحمته؟
منم هست نترس
درخواست بده تا دوست شیم
دکتر سونو گفت اگه درد نداری صبر کن شنبه دوباره بتا بده،من تا فردا میمیرم از استرس،آخه لکه یا دردی هم ندارم
احتمال داره داخل تخمدان رشد کنه؟
شدیدا استرس دارم قلبم میاد تو دهنم.هیچ دردی ندارم من از کجا بدونم خارج رحم هست اون کیست 23.20 میلیمتری منو به شک میندازه نمیدونم جنین هست یا واقعا کیست
خدا قسمت هیچکس نکنه الهی آمین
جواب سونو واژینال
دردی که داد بزنی و یکسره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.