۱۷ پاسخ

اونا دیگ اعصاب و روان نمونده براشون 😂😂😂🤣🤣🤣🤣

من اون اوایل میومدم میگفتم فلان دردو دارم و حالم بده
اینا میگفتن هنوز موندهههههه برسییییییی به درد
هنوز کلی درد باید بکشی فلان
والا حاملگی هر هفته اش یه جور درد و بدبختی داره ک همه به هر حال باید بگذرونن دیگه

😅چی بگممم😅

شما که خوبی باز چهار هفته دیگ تمومه انشالله😁

حق دارن پیشکسوتن والا👌😂

وااای نمیدونی که این دو هفته آخر مثه صد سسسااااال میگذره

😂😂😂😂
هیییی نگوووو خودتم میری اون هفته همینطوری میشی

اگه طبیعی باشی که دیگه خیلی رد میدی ولی اگه سز باشی یا هفته ی 38 به دنیا بیاری باز یه مسئله ی دیگست

خوب چهار هفته دیگه شما میری بالای چاه🤣🤣🤣

خیلی خستن اونا ولشون کن😄

اونا دیگ رد دادن از درد😐🤎

بخدا بزار تو دلت بمونه من ۲۰تا بخیه خوردم جاشون فک کنم عفونت کرده نی نی شب تا روز نمیخوابه هم من سرما خوردم هم اون از واژنش سه بار از دیشب خون اومده یعنی مرگو به چشم دیدم کاش بمیرم چقدرسخته😭

مامانای هفته بالایی ک خیلی خوبن چرااینطور میگی😂😂

مگه چیشده🤣🤣🤣

آره بخدا همچین به آدم میپرن انگار چیشده بابا تو زود تر اقدام کردی من دیر تر پس چتههههه🫥☹️

شاید حس و حال مدرسه گرفتشون.مثل سال اخریا نسبت ب کلاس اولیا😂

الهی عزیزم🥺😂

سوال های مرتبط