۸ پاسخ

ای ننههه چقد قشنگگ😘 این عکس همون عکس سونوگرافیه؟انگار رنگیه ولی از من ی عکس بی کیفیتی هس 🙄

عزیزم 🥹😍 به سلامتی بغلش کنی

نی‌نی منم از این عروسکا داره ولی تدی

چه مامان قرتی😍😍 خیلی عکستو دوست داشتم منم حتما میگیرم از این عکسا🤪

ای خدا 😍😍

چه خوشگلللل😍😍

الهی بگردمم ننه

اوخی🥹😍

سوال های مرتبط

مامان ماهان و ماهلین مامان ماهان و ماهلین ۶ ماهگی