عین دختر من
همش لجبازی و بهونه
دقیقا دخترمنم عصبی و پرخاشگره کی بگذره خدا داند
واسش خمیربازی بگیرید و بزارید جلوش باهاش بازی کنید انرژیش تخلیه میشه یا مثلاً کیسه بوکس هم خوبه انرژی مضاعف و خشمی که داره تخلیه میشه
همین دوساعت پیش به شوهرم گفتم دلم میخواد برم یه جایی هیشکی نباشه هیچ استرسی نداشته باشم یه ۴ ۵ ساعتی بشینم به هیچی فکر نکنم فقط نگاه کنم یه ذره مغزم استراحت کنه
وای از ۱۰ صبح بیدار شده مغزمو خورده الان خوابه یعنی به حدی خسته ام میخوام سر بذارم به بیابون
سن وخشتناکیه عزیزم اون قابل تغییر تیست تو خودتو بزن به بیخیالی تا بهترین فرزندو تربیت کنی
پسر من هم نیز سن دو سالگی سن روانی بودنه🤣
و همچنین دختر من
دقیقا پسر منم پرخاشگر شده . همه رو میزنه . داد می زنه لج میکنه
دقیقا سامین هم همینطوره
دختر منم
عین پسر منه
از سنشون هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.