آخ دختر منم.
تو خونه دوتایی هسنیمم همینه.یکوچولو فقط بهتره.
بعد فک مراسمم داشتیم عروسی،پااارم کرد بخدا.
قبلا کسیو میدید فقط میخاس با ااونا باشه.
ایندفعه برعکس.
فقط بغل،فقط جیغ،هیچکی نگاش نکنه اصن.
همه ام فک میکردن مث قبله اخلاقش ی سلام میکردن این گریههههه.تاساکت میکردمش نفر بعدی میومد...
فک کن کاغذ نویسی،عقد حرم.محضر،مجلس،پاگشا،مولودی.
فشردهههه مراسما..
منم شاغل خستگی کارم یک کنار
عزیزم فارغ از هر اعتقادی درست نیست ک بچه تو این سن درگیر این مسائل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.