۷ پاسخ

وااای نگو داغونم

صبر ومدارا
حس میکنم وحشتناکترین چالش سنشونه
اعصاب فوالادین میخواد

فقط باید مدارا کنی و صبر تموم

ببین کلا تو این سن همینن متاسفانه
پسر من وقتی خوابش میاد خیلی اینجوری میشه سعی میکنم حتما خوابش کامل بشه
وقتی هی گریه میکنه جیغ میزنه با اینکه خیییلی سخته اون لحظه اروم باشم اما سعی میکنم عصبی نشم چون بدتر میشه
فقط بهش میگم گریه میکنی جیغ میزنی من نمیفهمم چی میگی
حرفتو بزن بگو مامان اینو میخوام
انقد اینو براش تکرار کردم ک گریه نکن بجاش حرفتو بزن
که جتی خودشم به عروسکاش میگه😂
خلاصه که درکت میکنم سخته❤️

رایان بدتر از پسر شماست

مدارا کن خواهر🥲🥲🥲

پسرمنم همینه اسفالتم کرده .به یه چیزی هم پیله میکنه ول نمیکنه

سوال های مرتبط