۴ پاسخ

عزیزم نمیخوام نصیحت کنم مثل مامان بزرگا ولی حتما از سیر بودنش و خوابش مطمئن باش، گاها بچه غذا نمیخوره ولی گشنشه..همین الان پسرمن اینحوری بود پفک میخواست با قصه ناهارشو دادم پاشد بازی کنه

دققققیقا مث دختر من
دیوونه شدم از دستش، همش انگار با من دعوا داره، همش داد و بیداد

یکدت قژره اهنشو مرتب بده دوتا قطره چکون بده بش یا ک شربت ایروفیک بخر براش بده

سنشه ببرش پارک تخلیه بشه انرژیش فرهان ی مدت اینجوری بود وای درک میکنم ولی در حد دو هفته بود بعد اون خوب شد براش قصه گفتم نمیدونم رضا کوچولو داد میزد کسی باش دوس نمیشد ولی در کل میگذره

سوال های مرتبط