۳ پاسخ

زیاااااد

اره میگن از رفلاکس هست

آره نشونه پرخوریه عزیزم .و اصلنم چیز بدی نیس

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی