عزیزم طبیعیه،الان هم اسم رفلاکس میذارن رو بچه ولی طبیعیه
پسر من انقد تحرک داره فشار میاره بخودش ک حتی بعد دو تا آروغ هم یکمی بالامیاره به هرشکلی،روان -پنیری -آب خالی
موقعیکه خابه زیرسینم شیر میخوره و میخابه بدون آروغ یه قطره هم بالا نمیاره
پرخوری ک میکنه بشدت،وقتی جنب و جوش داره میریزه از دهنش،وقتی ساکنه نه
من به دکتر گفتم همراه با اروغ زدن شیر بالا میاره
گفت که روش درستی اروغ نمیگیری
بهش فشار میاد و استفراغ میکنه
باید ایستاده نگه داری و اروم بزنی پشتش
اره دخترم اینطور دلیلیشو دونستی ب منم بگو
رفلاکس احتمالا
ببرید دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.