۴ پاسخ

برای من یک ماه و نیم بود شرروع کرد به بالا آوردن تاهمین چندروز پیش که تفریبا دو ماه و نیم شده
ساعت های طولانی تر بهش شیر دادم
استفراغش کمتر شد

نه ، گاهی فقط خیلی شیر میخوره یه کمش رو بالا میاره اونم ۳،۴ بار شده کلا

خیلی زیاد😶

نه خداروشکر فقط کم خوابه 😵‍💫😵‍💫😵‍💫🥱

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۹ ماهگی