برای من یک ماه و نیم بود شرروع کرد به بالا آوردن تاهمین چندروز پیش که تفریبا دو ماه و نیم شده
ساعت های طولانی تر بهش شیر دادم
استفراغش کمتر شد
نه ، گاهی فقط خیلی شیر میخوره یه کمش رو بالا میاره اونم ۳،۴ بار شده کلا
خیلی زیاد😶
نه خداروشکر فقط کم خوابه 😵💫😵💫😵💫🥱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.