۴ پاسخ

اره دکترم میگه یا زیادی دادی یا اروقشو نگرفتی

اگه اروغ نزنه اره میاره بالا

اروغشو حتما بگیر ۲ ۳تا اروغ بزنه بالا نمیاره
من شیر زیاد بدم بالا میاره
زود به زود بده ولی کم
میراث هر ۱:۴۰دقیقه برای شیر بیدار میشه

آره من وقتی آروع بچمو خوب نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان نیل و نور مامان نیل و نور ۱۶ ماهگی