بچه های شمام همراه اروغ شیر بالا میارن؟

۱۴ پاسخ

وقتایی که زیاد میخوره بله

اره...

نه والا

آره چون اضافه میخورن

اره دکتر ب من گفت شیر اصافه است

آره فک کنم به خاطر رفلاکسه

آره همیشه

اره 😐مال اینه سر معدشون سافه و ریفلاکس دارن حالا میگن تو۶ماهگی خوب میشن

آره بعد هر آروغ بالا میاره

اون اضافه ی شیریه که خورده سر دلش مونده بوده نگران نباش

نه اصلا

بعضی وقتا میاره

برا منم‌همینجور شده خیلی زیاد شده نمیدونم‌چیکار‌کنم

اره همیشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۹ ماهگی