۶ پاسخ

وزنش خوبه

بچه ی من تو وزن ۱۱ تا ۱۲ گیر کرده کلا
وزن بچت خیلی خوبه ماشالا

وزنش خوبه قدش کمه

ماشاالله به وزنش ..

خوبه عزیزم

وزنش ماشالا عاااالیع قدش هم متوسط و خوبه

سوال های مرتبط

مامان دونه برف❄️ مامان دونه برف❄️ ۲ سالگی
مامان ترنم و امیرعلی مامان ترنم و امیرعلی ۳ سالگی