۱۲ پاسخ

دخترم 13و400وزنشه قدش رو نمیدونم ولی نگران قدشم چون طائفه پدریشون کوتاهن
ولی پسرم ماشااللع قدش خوبه وزنشم 13800 ولی خب خیلی لاغر دیده میشع

دختر من هنوز ۹۸۰۰ قد ۸۴.همه که ی سایز نمیشن بلاخره هر کی ی جوره

دختر من ۱۱ کیلوعه قدش ۸۹ ۹۰ ایناس

با قد وزن تولدش مقایسه کن ولی در کل خوبه

به نمودار خودش بستگی داره دختره منم دوازده خیلی کم زیر نموداره

من دخترم ۱۱ونیم وزن و ۸۳ قدش هست،از دختر شما بهتره باز

کاملا نرمال

خوبه بنظرم دختر من ده کیلو

پسر من ۱۳ کیلو وزنش قدش ۸۷ میگن نرمال اما خودم میدونم کم

کمی لاغره دیگه پسر من که ۱۴.۵ وزنش همه استخون هاش زده بیرون

پسر منم وزن ۱۲است گفتن کمه زیر نمودار

بله زیرنمودارع

سوال های مرتبط

مامان دونه برف❄️ مامان دونه برف❄️ ۲ سالگی