۵ پاسخ

عزيزم مسكن بخور هيچ عيبي نداره به من دكتر گفته چرا خودتونو عذاب ميديد

کیسه اب گرم معجزه میکنه موقع درد دائم بذار روی شکمت مثل تراپی میمونه

دمنوش چیزی داری دم کن بخور اویشن یا پونه یا نعنا گرم کن شکمتو دردت اروم میشه

مفنامیک

شیاف دیکنوفناک ۱۰۰ بزار عزیزم

سوال های مرتبط